miercuri, 21 octombrie 2015

Cum a fost la targul handmade Firefly.one


Asa cum spuneam in articolul anterior, sambata trecuta am fost la prima editie a targului handmade sustinut de Firefly.one, la Have a cigar. Locatia este una superba, pe strada Dianei, nr 11, in zona Universitate. Am fost primiti in subsolul proaspat renovat la Have a cigar. Un decor frumos, cu multe obiecte chiar si moderne, ca de arama, spoturi sub forma unor etichete de bere sau suporturi de pahar vechi. Nu numai subsolul arata frumos, ci si locul unde este dispus barul, iar muzica este buna, exact pe placul meu.
(sursa imagine pagina Facebook Firefly.one)
 

Iubitorii de animale vor fi surprinsi sa gaseasca aici un exemplar canin superb, de numai cateva luni, insa de talie mare si foarte jucaus.

Mesele si scaunele le-am primit de la ei, asa ca ne-am pus repede pe aranjat accesoriile pe masa. Am avut colegi minunati, cu multe produse frumoase si lucrate ingrijit. Puteai achizitiona coliere, modele unicat in tara, cercei, inele, brose, bratari impletite sau crosetate, cosmetice handmade, decoratiuni de Craciun. Totodata iti puteai face si tatuaje cu henna. Lucru pe care l-am facut si eu. Puteti observa in poza de mai jos cum arata imediat dupa ce a fost facut. Au trecut cateva zile si inca a ramas pe piele, initial a fost mai deschis la culoare, insa s-a inchis pe parcurs.
 

Nu au fost foarte multi vizitatori, insa eu am reusit sa dau cateva dintre produsele mele. Va invit sa ii urmariti pe viitor si va indemn sa participati, deoarece veti petrece o zi frumoasa in compania unor oameni creativi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu